Mrvkyaa Kızlar yarın doğuruyorum 36+5 de sancı ve açılmam var sezeryan ile sabah alncak tecrübelerimi yarın size olumlu yönde paylaşırım inşallah dualarınızı bekliyoruuummm 🙏🙏🙏
Cunponannesi88 Mrvkyaa Allah yardımcın olsun bebeğine sağlıkla kavuşursun inşallah ben de pazartesi günü Spinal sezeryan olacağım çok heyecanlıyım 🥹
hdemirr86 Mrvkyaa Ben de yarın sabah sezaryen ile kavuşacağım oğluma inşallah. Sağlıcakla kavuşun siz de. ❤️