Hanifekaraca  Nst yi doktorun beğenmemesi!
EmineRdvan14 Hanifekaraca benimde bugün kontrolüm vardı 2 kez yaptırdım bebek uyuduğu için iyi çıkmıyor olabilir dedi 2.si iiyi çıktı
mangolingo Hanifekaraca hekiminize güvenin. nst biraz sıkıntılı başlamış sonrasında toparlar gibi olmuş.
iremcannn1907 Hanifekaraca bebek hareketleri veya kalp atışıyla alakalıdır canım. Uyuyorsa mesela hareketleri düzgün çıkmayabilir. O an çikolata yedirirler yana çevirirler seni. Kaçıncı haftan?
Tugba3444 Aynısı iki gün önce bana oldu çok düz çıkmış yani bebeğin hareketsizliği demek oluyor bu. Benimde doktorum beğenmemişti 3 kez çektirdim 4. De serum taktı serumdan sonra hareketlendi. Hareketlenmeseydi yatış vericem demişti bana
Hanifekaraca Tugba3444 benim de serumdan sonra hareketlendi sonra çıkış verildi ama insan tedirgin oluyor
Nur-seyma6868 Hanifekaraca Evet ya bebek kanala girmiş 3 tane nst olunca doğurcsm sandım 3 gün sonra da doğurdum zaten
Hanifekaraca Nur-seyma6868 yoksa bende mi öyle olacağım heyecanlandım bak şimdi 🥲 benim bebe de kanala girdi sanırım hissediyorum o gün doktor alttan muayane ettiğinde kafasını ellediğini söyledi ama 🤷
Hanifekaraca iremcannn1907 ne kadar dönersem döneyim başaramadık😅 en son serum yedim üstüne çikolata yedim sonra tekrar nst ye girdim öyle düzeldi