Bergun1035 Merhaba 15 gün önce covit geçirdim ve birden karaciğer enzimler im yükseldi. Ast, alt, trigliserid. İdrarda protein saptandı. Buna benzer sorun yaşayan var mı. 19+5 hamileyim.
Gamzess1 Bergun1035 Benim karaciğer alt ast 330ları bulmuştu Demir ilaci vitamin vb bütün ilaçları bıraktım 3 hafta içinde düştü canım özellikle Demir ilacı çok yükseltiyor gebelikte
Zeynepneva Bergun1035 evet yaşadım canım 31.haftadan 34.haftaya kadar yaşadım. takip eder doktorun durumu değerlerin sürekli kontrol edilir karaciğerin ve böbreklerin hasar alacak durumu gelirse değerlerin erken doğum isteye bilir doktorun ben 34 te doğum yaptım ama korkma duzelede bilir değerler dediğim gibi takip gerektirir.
Zeynepneva Bergun1035 zaten hemen karar verilen bir durum değil şuan sadece takip asamasinda olacaksın benim değerler çok uclardaydi 800-1000 arası yani bu duruma gelmez o kadar kolay uzun bir sürece yayılır.korkulacak bir durum değil endişe yapma sakın haftalık olarak doktorun değerlerine bakar sadece.
Bergun1035 Zeynepneva teşekkür ederim, özellikle dikkat ettiğiniz yemediğiniz ya da yediğiniz birşey oldu mu?
Zeynepneva Bergun1035 hastanede 10 gün yatmistim tuzsuz diyet yaptirmislardi Eve çıktıktan sonra da aşırı yağlı tuzlu yememeye dikkat ettim bunu pek faydasını göremedim degerlerimde onun için erken doğuma alındım yani aslında benimkinin nedeni bulunamadı eğitim araştırma bile anlayamadı neden olduğunu sadce bazı hamilelikler de olduğunu söylediler.dogumdan sonra normale döndü.
Denizpyraz Zeynepneva canim merhaba alt degerlerinle ilgili bilgi alacaktım çok yüksek benim değerlerimde nasıl.bir yol.izledin