Kızlar merhaba, dün doktora gittim bebişim 35+5 gözüküyordu. Çatı muayenesi olduk doktorum müsaitsin dedi ve muayene ederken bebişinin başına dokunuyorum şuan dedi😅 bende açıklık vs bir şey sormadım açıklık olmadan dokunabilir mi ki? Bana örnek vermek için mi öyle dedi anlayamadım😬 bebişim 49 cm 2890 grammış 49u duyunca bi şok geçirmedim değil😂 doğana kadar daha da artarsa beni zorlayacak gibi, sizde durumlar nasıl🐣🐣🐣