Bugün üçlü test sonucumu aldım doktora gösterdim, grafikte hafif bir yükseklik var dedi perinatoloji görsün dedi, yeşil de olması gerekirken hafif sarıya çıkmış yani fotoğraf yüklemeyi beceremedim, neyse ben ağlayarak çıktım kötü bişey var yol bişey de demediler
Sonra geri çıktım hastaneye ağlıyorum niye perinotologi görsün dediniz kötü bişey olduğu için mi dedim hayır 3 lü teste onlar bakıyor bu testlerde hafif yükseklikler olabiliyor dedi pazartesi gidicem detaylıya bende randevum vardı zaten kızlar bişey diyin içime dert oldu