MDeniz42 çok teşekkür ederim böyle bı yazı gercekten iyi geldi,aynen öyle yapıyorum aslında dua ediyorum kontrollerine de zamanlı gidiyorum.Ama işte kaybetme korkusu aklıma geliyor,bugün tüm gün zihnimde o vardı istemsizce yani,açtığım sohbeti bile odaklanarak dinleyemedim ve kapattim