Kizlar en son 36 haftalıkken gittim sorun yoktu şükür bugün itibariyle 38+5 olduk bebisin haraketleri falan da iyi dün gece hiç uyuyamaadim baya kasıklarımda belimde adet sancısı benzeri ağrı oldu simd daha iyi ama sizce ne yapmalıyım oldum sizlerde de son 9 gün uygulamaya göre ama doktora da randevu alıyorum devlete acile gidiyorum çam sakuraya nabicam bilemedim beklemeliyim biraz daha sancı falan yoksa direk gitmeliyimiyim