SevoxKara bende corona olmustum bogaz agrisi,eklem agrisi,halsizlik,mide bulantisi beni mahf etmisti ambulansi hemen aradim beni alin goturun diye geldiler testimi aldilar pozitif ciktigini gorunce tekrardan geldiler corona ilaci verecektiler hamile oldugumu duyduklarinda hucbir birsey vermediler sadece bol vitamin ve su icmemi istediler agrim cok oldugunda gunde bir defa parol icebilirsin dediler..Ardindan doktorumu da aradim o da ayni seyi soyledi bende uyguladim bol bol meyve sebze süt tukettim dayanilmayacak hale geldgimde yarim parol iciyordum tas catlasin 2 tane den fazla icmedim bebegime zarar vermesin diye…