Sanem3 ne yazik ki öyle düşünemiyorum ilk kizimda zayif dogdu dogunca cabuk kilo alir toplar dediler doktorlar bile ancak 6. Aya kadar evet hos olmasi gerektiği gibi aldi ama zayif dogdugu icin mesela 6 aylikken 7.5-8 kilo olmasi gerekirken daha 5 kilolardaydi sonra ek gida sureci vs derken yavasladi geriledi durdu 27 aylik ve hala 10 kilo. Zayif bebek her zaman zayif kaliyor ileride bir cok bagisiklik konusu ip söküğü gibi bunu takip ediyor küveze girme meselesini vs acmiyorum o yuzden artik zayif bebek dha sagliklidir hizli toplar umudumu kaybettim 🥲🥲🥲