hnddg Kızlar hala isme karar veremedim nasıl karar vereceğimi de bilmiyorum artık 31 haftalık oldu. Karar vermem lazım. Siz nasıl karar verdiniz? İçime hiçbir isim tam sinmiyor 😞😞
Denizpyraz hnddg yiğit favorim olurdu benim. Cok beğeniyorum yiğit ismini. Karan da güzel ama bu aralar herkeste Karan var. Bu arada oğlumun ismi poyraz 💙
hnddg Denizpyraz Bana da karan bu aralar çok yaygınlaşmaya başladı gibi gelmişti. Ama Poyraz da güzel isim. Sağlıkla büyüsünler inşallah