Ay1997 beni yanlış anlamanızı istemem Allah inşallah en kısa sürede size de nasip eder isteyen herkese nasip etsin ama biraz da kafaya takmamanız gerekir stresten uzak durmanız bunun için ilişkiye girmeyip biraz oluruna bırakmanızı tavsiye ederim eğer bir probleminiz yoksa bana pko denip prolaktin yüksekliği ile savaş içindeydim savaşımı bıraktım adet olunca ağlıyordum her ay adet oluyordum 3-5 gün gecikiyordu o ay gecikti nasıl olsa gelir die umutlandırmadım kendimi kalp atışını duyana kadar eşimi dahi sevindirmedim lütfen psikolojinizi sağlam tutun stres yapmayın