Hamisbirhemsire Merhaba hanımlar haftaya salı ya da Perşembe doğuracağım inşallah planlı olarak Ya suni sancı ile doğum başlatılacak ya da direk sezeryan olacak doktor seçimi bana bıraktı Sadece suni sancı ile doğum yapan var daha mı.kotu normal sancidan
La_le Hamisbirhemsire canım bende suni sanciyla başladım 3 den gece 1 kadar zerre acilmam olmadı suyum erkenden geldi en sonunda oğlumun kalbi dayanamadı hızlı atmaya başladı 170 gördü mecburen sezaryana döndüm keşke o acıyı çekmeden direk sezaryan olsaydım tabi herkesin bir olmuyor ama eğer seçim hakkım olsaydı direk sezaryan olurdum
2bebe1gebe Hamisbirhemsire ben 1cm açıklıkla suni sancıyla doğumum başladı 6-7 saat kadar sonra 2 cm oldu 4de gelse prenses doğum olucaktı epidural yani ama ilerlemedi acılara dayanamayınca sezaryana alındım ama herkeste bir olmaya bilir mesela yengemde 2 cm açıklıkla suniye başlandı 1 saat sonra 4 cm olup epidural aldı 2 saat sonra da doğum yaptı aşırı hızlı ilerlemişti onun
Yagmurhalil Hamisbirhemsire Bende aynı durumdayım. 2 cm açıklığım var salıdan beri bekliyorum. Doktorum normal suyun sancın gelmezse pazartesi yatış yapıp suni sancıyla başlatıcaz durumu dedi. Çok tedirginim.
Nurcantas65 Suni sancı alıp 4 cm olduğu zaman epidural alabilirsin bu şekilde normal doğurma sansin artar ben olsam böyle yaparım 😊
Hamisbirhemsire Yagmurhalil suni sancı daha kötü diyorlar korkuyorum ben de hem sancı çekip olmazsa sonrada sezeryan acısı çekmek
pnrrikoo Hamisbirhemsire benim korkumda o gerçi.. Makat geliş pozisyonunda hala dönmüş değil mecbur sezeryan gibi görüyor benimki..
Yagmurhalil Hamisbirhemsire Maalesef ki öyle dua ediyorum pazartesiye kadar kendi sancılarım suyum gelsin diye