Kızlar biraz önce doktor kontrolüm vardı normalde 10+3 haftalığız ultrasonda 1 gün ileri 10+4 haftalık olarak çıktık. Doktorum büyük ihtimalle bebeğin erkek dedi cinsiyet konusunda tahminlerim tutar dedi. Değişme olasılığı nedir? Tecrübeli kızçeler sizlerde tahmin eder misiniz cinsiyetini erkek mi kız mı?
