Denizimannesii Kızlar yeni şarjlı bir süpürge almak istiyorum ama dyson çok pahalııı ona muadil çok memnun kaldığınız şarjlı süpürge var mıdır ?
ikkrk91 Denizimannesii robot süpürgede xiaomi, dikey supurgede bosh cekim gücü cok iyi. Ben dyson almistim ama arkadasimda bosch var cok bir fark yokmus dysonla
Betulxxx Roidme x20 ben aldım canım 3-4 aydır kullanıyorum. Hem hafif hemde Dyson gibi sürekli düğmeye basmak gerekmiyor https://ty.gl/fyy0dfoz5m bu linkten bakabilirsin