60seyma oyy rabbim hayırlısıyla doğurmanızı nasip etsin inşaallah. Endişe etmeyin tam 41i doldurmamış sonuçta. Tamam ortada bir risk var. Ama sizin gibi çoook insan var 40ı tamamlayıp doğurmayan. Ağrılarınız falan varmış bunlar işaret olabilir. Çömelme hareketi, dikkatli bir şekilde ilişki, bol yürüyüş, bebeğinizle konuşmak falan bunları deneyin. Bol dua edin 😊 rabbim yardımcınız olsun. Ben de 39+5 veya 6 yım şuan. Biz de de tık yok. Bekliyoruz. Aynı kaygılar bende var. Üstelik bebek makat geliş. Hayırlı doğumlar nasip etsin rabbim.