Dilekaktassss Sabah namazından beri ağrım var belimin alt kısmı karnımın alt kısmında ağrılar oluyor bekledim bir saatten fazla sürdü uyuya kalmışım kaltım baktım ağrım yok şimdi yine aynı ağrım var 38 hafta 2 günlük gebeyim bu doğum ağrısımı yoksa değil mi
tazebiranne_hg04 Dilekaktassss düzenli geliyorsa ve şiddetleniyorsa doğum sancısıdır düzenli olup olmamasını takip edin
Dilekaktassss tazebiranne_hg04 düzenli derken halen devam ediyor sabah vardı uyudum şiddetlenmedi ki uyumuşum sonra kalktım farklı ağrılarım vardı yarım saat önce yine başladı doğum ağrısı böyle oluyor mu benim diğer gebeliğimde direk suyum patlamıştı ağrı nasıl oluyor bilmiyorum benim bu ağrım yalancı mı değil mi yada akşama kadar doğum başlar mı yaşayanlar bilir bilgi almak istedim
tazebiranne_hg04 Dilekaktassss kimisi hiç sancı hissetmeden doğum sancısı oluyor her ihtimale karşı gidin geçmiyorsa eğer gitmekte fayda var