Şuan 38+6 haftalık hamileyim. Bebek dogum kanalına girmemiş dedi doktor. Biraz da iri bir bebek olduğunu söyledi. Daha sezaryen odaklı konuştu ama en başından beri normal doğum için kendimi hazırlamıştım 😔 benim için sağlıklı olmayacak bir doğum şekli için ısrarcı olmayı asla istemem ama aceleci bir karar mi veriyorum acaba biraz daha beklemeli miyim ilk gebeliğinde bebeği doğum kanalına geç inen var mı yardımınıza ihtiyacım var