Zeyzeylim kan konusunu bilemem, ama doktorumun yönlendirmesi ile kahverengi akıntı 7. Haftaya kadar sanırım normal yerleşme kanaması olduğu için. Ama doktorunuz zaten güzel konuşmuş. Stres yapmayın, eğer stres yaparsanız bu vücudunuzun hormonal yapısını değiştirir ve düşüğe sebep olur. Bu nedenle dua edin, mümkünse ihtiyacı olan birine yardım edin. Örgü örmeye başlayın, çünkü ben 5.5 aylığım anca yetiştireceğim :) bu dönemde her şey yolunda gitse bile aklınıza her şeyden kötü olacak diye kaygılanmaya başlıyorsunuz. İlk hamileleiğimi öğrendiğimde 3 gün hiç uyumadım. Doktorlar tutmaz, boştur vs dedikleri için. Sonra ama bugünlere geldik şükür. O yüzden Allah’ın takdirine bırakın her şeyi.