Eslem_1 Hipofiz adenomu bende de vardı d ile başlayan ilacı kullandım haftada 2 kez yeni doğum yaptım gebelik öncesi ve gebelikte sorun olmadı ama emzirme döneminde bu adenom büyüme yapabiliyor sanırım..gebeliğe engel değil sizdeki kaç ml?