3 gün hastanede kalıp çıktım açılma olmayınca . 2 cm di en son sancıda yoktu ondan. Dün çıktım hastaneden son 3 gün doktor gün aşırı nst kontrolüne gelebilirsin istersen acilden dedi ama sancım yok hala bebek hareketleri de iyi ne zaman gitsem sizce ?