Ayselcin ikizlerimi 37 +0 da doğurdum . Akşama kalmadan hastanedeki süt sağma pompası ve kendi getirdiğim manuel pompayla elle uyarım yaparak bebeğimi emzirerek gelmişti . Hastane şerbet vs getirmişti boza içmiştim bunlarında faydası olduğuna inanıyorum. Şimdide sezeryan olacak ebebekde aatılan promalt anne içeceğini alcam sütümü güzel arttırmıştı . Süt tam inene kadar hastane şırıngayla mama getiriyordu bebeklere.biz mama almadık