Rumuz123456 Kızlar sonuçlar çıktı ama anlamadım pek değerler şu şekilde PAPP A 4.86 F BETA HCG 60.3 Normal mi bunlar
Tgb_123 Rumuz123456 bakın beni yanlış anlamayın ama bunu en iyi doktorunuz bilir bunlar hassas şeyler biri bilmeden bişey yazar yanlış bilgi verir üzülürsünüz sonuçlarınızı veren kişi bişey demedi mi yada doktoruna gidin en iyi bilen o
Mavisperi Rumuz123456 bunlar bisey ifade etmiyor doktorunuza grafik gorunuyor onu size verip sonucuzunu söyler grafik şart tabi en iyi bilgi doktorun soyledigi
Rumuz123456 Doktoruma randevum pazartesi günü sonuçları şimdi e nabız üzerinden gördüm anlamadığım çin yazmak istedim
teachervera Rumuz123456 Hastaneyi arayın ya da doktoru özele gidiyorsanz doktor bakıyor sonucu WhatsApp dan atıyor. Bende 2 hafta önce öyle yaptım
Rumuz123456 Hastaneyi aradım ama doktorun müsaitliği yokmuş , doktorun kendi telefon numarası da bende yok
teachervera Rumuz123456 Nr saçma söylemek yorumlamak zorunda. Burada bi muhabbet vardı beta 50 altı olursa erkek 50 üstü olursa kız diye tutuyor mu acaba dedim. Oğlumda 36 idi bunda 153 doktor kız gibi dedi merak ettim
Rumuz123456 Yoğun olduğu için bugün kabul edemem demiş mecbur pazartesi gününü beklemem gerekiyor yani, daha önce duymamıştım o değere göre tahmin yapıldığını teachervera
teachervera Rumuz123456 1.50 kötü değil canım 3 ve üstü sanırım risk. 3 çıkıp hiçbir sıkıntı olmayan çok. Ablama amniyosentez bile yapıldı boş yere.
Rumuz123456 @teachervera doktor USG değerlerine normal demişti zaten , kan değerlerini bilmiyorum sadece. Tek yapabileceğim pazartesiyi beklemek sanırım şu an için