EverlerinSeher ay saçmalama kuzum daha kese yeni oluşmuş ne kalp atışı doktorlar hep öyle. Bende bugün 6+2 yim. 2 gün önce gittim kese rahime düşmüş dedi. 2 hafta yada 3 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi. Şuan bebek bile yok ki kesesi var dün sağlık ocağındaki doktor da aynısını söyledi, telaşlanma sakın