Kevserr42 Bacilar ben 3. Çocuğuma hamileyim gebelik tst yaptım pozitif çıktı her zmn mrk etmisimdir evde tuzla karbonat çamaşır suyu doğru yanıt verir mi diye denedim ve yanıt verebiliyormus😄😄 avaralik ve işsizlik kötü bsy evi deney tüpüne cevirdim yeminle 😄