NilAda16 Kızlar şiddetli diş ağrısı çekiyorum. 14 haftalık hamileyim. Dolgu yaptıran var mı aranızda. Sakıncası var mıdır yok mudur? Parol içiyorum ama hiçbir şekilde geçmiyor😥
Bebitooo Canım bende çok çektim doktora git bir ilaç yazıyor bebeğe zarar vermeyen bir antibiyotik o dişin iltihabini aldığı icin ağrı yapmiyor artık dolgu yapamam demişti
NilAda16 Bebitooo kimisi yapıyor kimi sorumluluk almak istemiyor sanırım🥹 bende şehir dışındayım kendi doktorum dışında birine gitmek istemiyorum ama çekilecek gibi bir ağrı değil agrı kesici de etki etmiyor🥹
hasretygt Aranızda çektiren varmı köku kalmış sadece henüz 8 haftalık hamileyim dişim kötü durumda iltihabıda var