Gulcandnrts 37+6 dan merhaba gaz ve wc ye çıkamıyorum ve karnım çok ağrıyor iyice ağırlık yapıyor ne yapacağız böyle 😒
Gulcahan O kabızlık yok mu en az yarım saat lavaboda geçiriyorum laktozsuz kefir biraz rahatlatiyor birde kuru kayısı günlük 2 bardak kefir içiyorum anca çıkabiliyorum kan ilaçları kabız yapar