35+5 şuan. 29 haftadan beri suyumda azalma oluyor. Artık neredeyse kalmadı :( Doktorum 2 günde bir ultrason ile kontrol edip NST’e alıyor. Bebeğin NST bir sıkıntı olmadığı gibi, gelişimin de gerilik bulunmadığı için biraz daha bekleyelim 37+0 kadar durmaya çalışalım dedi dün. Prematüre olmasın diye. Hemde solunum sıkıntısı yaşama şansı olabilir diye sanırım. Kafama takıldı bu şekilde olan var mı acaba? Ciğer geliştirici falan da demedi yarın gittiğim de soracağım onuda.