nese_gocuk Haftaya cuma planli sezeryan olcak Corona çıkarsa doğuma aliyolar mi bebekler kuvezde kalabilir onları göremez miyim nasıl oluyor
afrAybars nese_gocuk İlla ki bi çözümü vardır canım farzet ki normal doğumun başladı koronasın diye ertelemeleri imkansız sezeryanda da vardır bi hal çaresi içini ferah tut
Feyza-nur nese_gocuk evet doğum oluyor bebekte sıkıntı yoksa kuveze almazlar merak etme evde karantina verıyorlar
heavenplease nese_gocuk corona ile doğuma almayan çok hastane var bu arada. Hastaneniz ile görüşün bu durumu. Corona servisimiz yok değip hastayı almıyorlar.