Masumanneinci 0-1 de aldım , 1-3 de. Yani çabuk büyüyorlar diyenleri okudukça şaşırıyorum. Sonradan tırım tırım alış-veriş derdine düşmektense ben bol bol aldım. Bütün arkadaşlarım doğumdan sonra alış-veriş derdine düştüler yettiremediler. Beline kadar çıkarıyorlar yada kusuyorlar, ayrıca çevremde 5 6 aylık olup hala 1-3 giyen bebekler var. 0-1 giyiyor hala 3 kg doğan 2 aylık yeğenimde. Çuval gibi giydirmektense büyük büyük, her bedenden aldım. Bende lcw, e bebek, h&m, defacto dan vs. alıyorum.