HavvanurKaravin Ayrıntılı ultrason da böbrek genişlemesi gözüktü bir sonraki kontrolde genişleme azaldı en son ki kontrolde genişleme nin arttığını görünce doktor perinatoloji ye yönlendirdi . Daha önce bu konuda perinatoloji ye gittiniz mi ?
Bademsekeri16 HavvanurKaravin benimde bebeğimde böbrek genişlemesi var. Şuan 34+3 teyiz. 20. Haftada detaylı ultason için perinatolojiye gittiğimizde genişlik 7.8 mm çıkmıştı. Bir sonraki ay 10 mm oldu. En son 34te 12 mm oldu. Gitgide yükseldi. Malesef anne karnında bir tedavisi yok. Doğumdan sonra üroloji doktoru böbrek ultrasonu çekecek ve tedaviye karar verecek. Doktorumuz sünnetin etkili olabileceğini söyledi. O yüzden doğar doğmaz sünnet ettireceğiz
HavvanurKaravin Bademsekeri16 Haftada detaylıda 7.3 mm çıkmıştı şimdi 30. Haftam 15mm çıktı bakalım perinatoloji ye gözükeceğim bizi nasıl yönlendirecek
Bademsekeri16 HavvanurKaravin ben araştırdım biraz. Doğduktan sonra mutlaka ürolojiye gitmek gerek. Anne karnında söylenen şeyler kesinliği olmayan şeylermiş. Hatta türkiyede çocuk üroloji alanında çok iyi doktorları aradım yazdım. Hepsi dediki ancak doğduktan sonra karar verebiliriz tedaviye. Hatta iyileşme bile olabiliyormuş. En son ihtimal ameliyat gerekiyormuş. Allah bebeklerimize şifa versin 🙏