Ben boyamstm cnm hcbsy de olmuyor ıkıncıyı doğurduğum gbı hatta kırkım bıle ckmadan kuaföre gıdıp saçımı basımı boyayacam o derece yani.. hcbsy de olmuyor keratin bıle yaptm ben emzırırken bi hafta boyunca üç kere aşamalı saç da boyadm hcbsy de olmadı