biokadin Kızlar tetenoz aşınızı kaçıncı haftada vuruldunuz .? Birde tek toz 2 doz şeklinde olanlarda varmış ben tek vurulmak istiyorum ama daha doktor randevuma var gelince soracağım siz nasıl vuruldunuz .?
Novaa biokadin Dün 28+4 te yaptırdım. Sağlık ocağında yapılanlar iki doz ve tetanoz+difteriymiş. Bana gittiğim özel hastanede yapılan tek doz olan ve yurt dışında da yapılan tetanoz+difteri+boğmaca içeren aşı yapıldı. Böylelikle bebek doğduğunda boğmacaya karşı da antikorlu oluyormuş.
mirage333 biokadin ben tek doz olandan vuruldum (tetanoz + difteri + bogmaca içeriyor) 28. Haftada (28 ile 32 arası vuruluyordu sanırim), devlette yok ama bu aşı ozel hastanede vuruldum. Yada eczaneden ücretiyle alıp saglik ocağinda vurdurabilirsiniz.
mirage333 biokadin kayseri acıbadem hastanesinde 230 tl gibi bir rakama yaptırdım. Internetten aşının fiyatına bakmıstım 175 tl gibi birseydi oyuzden ugrasmayim diye hastanede yaptirmistim cok fiyat farki olmadigindan
Gulsumyaman Tek doz genelde 2. Gebeliklerde yapılıyor ilkse 2 doz yapılıyor hatta 5 doza kadar devam edenlar var ilk dozu 21. Haftada ikinci dozuda bugün 25. Haftada yaptırdım ilkinde ağrı şişlik ve kızarıklık olmuştu bende
biokadin Gulsumyaman Gulsumyaman ilk gebelikte de yaptıranlar var o öyle değilse ayrıca tetenoz aşısının süresi 10 yıldır yani 2. Gebeliğe zaten yaptırmam ki aşı da olsa madde sonucta olduğum seti nie bir dha olayım
Gulsumyaman biokadin 4 doz yapıldıktan sonra koruma süresi 10 yıl ilk dozun koruyuculugu yok zaten 2. Doz 1-3 yıl arası koruma sağlar o yüzden 2. Gebelikte tekrar aşı olunuyor zorunlu değil tabi bu aşılar yaptırmama şansınız var
biokadin Gulsumyaman yani tek toz olarak tetenoz boğmaca difteri olarak özelde yapılan varmış onun koruculuğu daha fazla sanırım bende onu yaptırırm benim zaten 10 yıl önce yaptırdığım bir kazadan ötürü tetenozum var ama dediğim gibi 10 yılı geçti o yüzden yaptırmam gerekli diye bebek için düşünüyorum