Deletedmon099282 bende düşük yaşadım Nisan ayında, üzerinden bir regli geçmesinden sonra tekrar denemeye başladık geçen ay olmayınca bu ay da hiç umudum yoktu. Regli tarihime yakın göğüs ağrısı, bel ağrısı, akıntı ve kasık sızlamaları olmaya başladı kesin regli olucam dedim ve hamileliği kafamdan attım. Bayramın 3.günü covid olduk reglim de bayağı geçti, bir test yapayım dedim ama meraktan bir baktım pozitif. Eğer ben hamileliği düşünseydim belki o güne kadar 10 tane test yapardım 😂