Ben varım. 8 yıl önce doğum yaptım ilk doğumumdu. Hamile kalmadan önce 58 kg idim. Doğumum 38. Haftada oldu ve 100 kg olarak girdim. Evet tam 42 kg almıştım. Herhangi bir sağlık sorunu da yoktu bu arada. Doğumdan çıktığımda 90 kg idim. Kendi kendine ancak 5 kg verebildim. 19 ay boyunca emzirdim ve emzirirken adet de olmadığım için kilo veremediğim gibi göbeğim de ilk doğurduğum andaki gibi kaldı. Her gören hamilemisin diye sorardı. Geri kalan kiloyu 6-7 yılda diyetle ancak verdim. Kabus dolu günlerdi. Şimdi yine hamileyim şu an 5 aylık 80 kg yum. Sanırım bünyesel. Çok da yemiyorum çünkü. Ama bu sefer akıllandım hemen diyete başlicam doğurunca.