Esraabrklu ybulut yerleşme kanaması diyenlere kulak asma .Tehlike olabilir seninki bide tüpmüş.bence doktora sormalısın.
ybulut Esraabrklu. Oncelikle tesekkurler ilginiz icin. Doktorums gittim 2 gun boyunca hastahanede yatis yapti doktorum . su an iyiyim sukurler olsun