Ecceee Busesnl kontrole gittiğimde başını kanala doğru indirmişti ama şu an girdi diye düşünüyorum, vajinama doğru baskı hissetmeye başladım bi de göğüs altım boşaldı bebek aşağılarda..iki hafta daha dayanmasını umuyorum 🙏
ZllTzcn busey_42 ben de bugün gittim 35+1 2100 gr ve 37de muhtemelen sezeryan olacağım ama 2500 altında doğarsa sağlık sınırı altında kalacak siye çok korkuyorum ya küveze girerse. Sizin şuan kaç hafta kaç kilo
busey_42 ZllTzcn ay evet inşallah kilo alırlar 2 3 hafta içinde canım. Bende en son 35+5 de gittim 2 kilo dedi. 2 buçuk altında olursa küvezde kalabilir dedi çok korkuyorum ya inşallah alır. Salı günü bir daha gidecem o zaman da 36+5 oluyorum canım
busey_42 ZllTzcn inşallah kilosu haftasıyla uyumlu olur güzel haberler alırsın. Günlük muz, süt,ceviz ye canım ben başladım dikkat ediyorum artık
Nusya317 Arkadaşlar bugun gittim bebek 35+5 falat kilosu 2300 o kadar üzüldüm ki aslında çok dikkat ettim erken dogumda var . Sizce çıkar mı napsak çıkar bu miniş
KkkkBbbb smnrsmnr bnde en son 34+2 gitmiştim o zaman ölçümleri sanki küçük gibi dedi çok üzüldüm moralim bozuldu ciddi bsy değil ama hormonlar tavan yaptığı için çok kafama takmıştım. Bugün 37+2 2,800gr dedi küçük vs demedi heralde normal herşey