Arkadaslar merhaba, bu demır takvıyesini kullanıp ishal olan var mı? Normalde kabız yapar demır ilacları ama ıkı gundur ıshalım baska belirtim yok ve ılacı ıctıkten bırkac saat sonra karnım agrmaya baslıyor. Doktorum da tatılde ulasamadm. Basına boyle bır sey gelen var mı?