Merhaba kozlar pzartesi doğum yaptım sezeryan ile bebegım ikinci günden sonra sarılık oldu .aramızda kan uyuşmazlığı varmış bu sebebten sarılık hızlı artmış değerimiz 22.9 du Malatya’ya sevk edıldık dün 16 ya düştü şükür ama çok arttığı ıcın ınsaallah bebegımde hasar kalmaz duanızı beklıyorum böyle durumları yaşadınız mi yakınınızda yaşayan var mi hasarsız atlatan 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😔😔😔