Srn1991 Kızlar merhaba🌸 Sizlere birsey sormak istiyorum 11+3 günlük hamileyim dün ultrasona girdim kesenin altında kanama alanı varmış. Korkuttu tabi bu beni çok. Bazen çok kasık ağrım oluyor anlam veremiyorum. Doktor istirahat dedi sürekli. Kasık ağrısı kanamayla alakalı olabilir mi? Korkuyorum birdahaki kontrolüm haftaya. Kanama alanı nasıl kaynolur 🥲🥲
[silindi] Srn1991 dinlen canım bol bol umarim geçer, eğer son zamanlarda hani karnıni bir yere çarptıysan, cok iş yaptiysan ayakta çok durduysan olabiliyor, ya da eğer kan sulandirici kullaniyorsan. Doktorunu dinle canım inşallah bir sey olmaz 💖💖
Eaydin Srn1991 benimde öyleydi canım hiç bı iş yapmadım.sadecr lavaboya gittim progestan fitil vermisti bı de günde iki kere 1 hafta sonra geçmişti sende yat sürekli geçer Allah’ın izniyle inşallah 😇
ipekmngc Srn1991 merhaba aynı haftada bende kesenin yanında kanama alanı olduğunu öğrendim ve kasık ağrım var hep yatıyorum doktorum çok korkulacak bir şey olmadığını söyledi sizinki geçti mi acaba ne zaman geçti bilgi verirseniz çok sevinirim
[silindi] Srn1991 canim bence doktoruna sor kan sulandiriciyi birak. Bende pihtilasma ihtimali var kanama olmasın diye bana doktor yazmadı. Kanaman gecene kadar kullanma. Doktora bunu belirt bence.
[silindi] Srn1991 yani doktoruna sor en azından kanaman geçene kadar bıraktırir belki kan sulandiriyi bir daha sor canim💖