Eltimin bebeğini içinde kalbinde parlaklık var denmişti. Ama doğduğunda kaybolduğunu söylediler. Bebek sağlıklıydi. Benim de devlet hastanesinde detayli da 10 dk muayene etti kalbinde parlaklik var denildi. İçime sinmedi özele gittim. Uzun muayene etti. Ve parlaklık olmadığını söyledi. Olması durumunda da tek. Başına down sendrom belirtisi olmadığını söyledi.