Aysegulsayhar Düzenli olarak tahlil vs. için çağırıyorlar. Onlarda takip ediyor. Tansiyon, kilo ölçümü vs. de oluyor. Aşıları hatırlatıyorlar. Her sağlık ocağı bir değildir tabi ama benimki çok ilgili. Ebe wp dan bile yazıp hal hatır soruyor devamlı. 20 günde bir tahlil için çağırıyor kan vs. ne durumda diye. Sağolsunlar. Bildirmenizde fayda var. 🌸