Ysmn17 21Melisa enfeksiyon vardır kesin doktor ilaç verir bol bol su iç bende de çıkmıştı dün tekrar verdim sonuç negatif sanırım geçmiş bol sıvı almaya çalışıyorum çok geçmiş olsun 🙏
Sibelbat Benimde 13+5 bende bugün çok fazla idrara çıkmaya başladım bende de yanma oluyor su da içemiyorum midemi ağrıtıyor
21Melisa Benim mide ağrım olmuyor su içmemde bir sıkıntı yok ama çok yanma oluyor inşallah çok uzun sürmez
21Melisa Bir hafta sonra gidicem kontrole geçmezse söylerim artık su da fazlasıyla içmeye çalışıyorum ama bakalım teşekür ederim kızlar🌺