Lizbonn ben çalışan bir gebeyim. Maaşımı toplu mu almam lazım yoksa aydan aya alabiliyor miyim. Kafam karışık 35. Haftaya kadar çalıştım. Şuan 38+3teyim. Sgk aradım. Doğum olduktan sonra doğum raporu iş verene verilecek ve ondan sonra sizin talebimize göre 10 günlük veya 1 aylık yatabilir sgk tarafından dedi. Ben şimdi doğuma kadar beklemem mı gerekiyor acaba