Nursel23 Merhaba anneler ikizlerim bugün tam 20 haftalik olduk size sorum ölü sizce erkek bebek çok oynar anne karninda yoksa kiz mi veya hangisi daha önce herkes eder kiz mi erkekmi?
Gamzesaa Nursel23 erkek bebeğin hareketleri daha sık ve daha can yakıcı olur dediler bana arkadaşım var onunda ikiz kızları var 38. Haftada bile canımı yakmamıştı hareketleri diyo benim oğluşlar hareket ederken gözümden yaş geliyor 😂
Gamzesaa Nursel23 benim ilk hareketler 22. Haftada başladı büyükler hep erkek olduğu için bu kadar geç başladılar demişti
eczhanim Böyle şeylere inanmıyorum ama babaanneme göre erkek bebek sonra canlanırmış 😂 Benim öyle oldu hakikaten de. Oğlumun kalbi sonradan attı tekmesini sonradan hissettim
Nursel23 Gamzesaa ya benimkini 16 haftada hissettim hareketli yani her dk oynuyor diğerinin hareketini nadiren oluyor onuda 17 18 hissettim
Gamzesaa Giz_em ilk hissettikten sonra benimkilerde çok hareketliydi ama ilk hissedişim geç oldu benim
Naz88 İkizlerim ikkiside erkek doğdu. Biri gerçekten çok hereketliydi. Biri sakinde az hereket ederdi. Doğdular halada öyleler 😃