Sevk123 AslanBebeginAnnesi çatı muayenesi hiç acımıyor 2-3 saniye sürüyor ama ben geçen alttan muayene oldum uyarı verdi doktor nişan gelsin diye o acımıştı
092022anne AslanBebeginAnnesi Valla 5 saniye kadar anca sürdü çok minik bir acıma oldu korkulacak birşey değil
Guncem 37+3 te benim de muayenem var geçen hafta 3 kiloydu. Çatı muyanesi sancılarınizi tetikleyecek mi merak ettim burda bekleyim.
092022anne Guncem Öncesinde nst ye girdim sancım yok zaten çıkmamıştı da şu an aradan 1 saat kadar geçti çok şükür birşeyim yok aynıyım
asli-ulusoy Ben de dün oldum çatı muayenesi. 37+3 te. Gerçekten öyle korkulacak gibi değil. Kendinizi serbest bırakınca hiç acımıyor. Bir umut ben de tetikler mi doğumu diye düşündüm ama tık yok. Gelesi yok oğluşumun yeri rahat galiba 😅😅
Neseeli Bende dün çatı muayenesi oldum kendinizi sıkmazsanız hiç acımıyor son anda biraz sıkınca kendimi acıdı ama hemen doktorum uyardı rahat ol dedi ve gevşeyince acı geçti.. 30 saniye falan sürdü zaten.