kızlar 37+4 den merhabalar… bir saat önce lavobaya gittim büyük tuvaletim geldi gibi ama baktım arka tarafımda pijamam ıslanmış bir avuç içi kadar hissetmedim de ama sancım yok annemi aradım o hep suyu gelmiş sancın yoksa doktora gitme dedi ilk gebeliğimde sıfır açılma hiç sancım olmadı hiç tecrübem de yok bebişler