prenseslerblogg Kızlar ben şuan 36+3 teyim dün akşam böyle az az pembemsi akıntım olmuş gece tuvalete kalktığımda fark ettim ama nişana benzer bir tarafı yoktu ama iç çamaşırımda görünce şaşırdım da bunu yaşayan var mı hiç 😔
Elffgmzz prenseslerblogg 37+1 de oldu bana şu an 37+6 yım hala kanlı pembe bazen kahverengi akıntım var günlük nişan değil açılmam oluyormuş sancım yok açılmam günden güne artıyor bence doktorunuzla görüşün beni düzenli sancı takibine aldılar çünkü
Kleopatra- prenseslerblogg Erken ama çok da değil canım üzülme. Benim tanıdığım da o haftada doğum yaptı direk bebeğiyle eve gönderdiler küveze falan girmedi çok şükür. Biraz bekle yine gelirse doktoruna git canım ihmal etme. Suyun patlarsa falan hiç ihmal etme hele.
tazebiranne_hg04 prenseslerblogg Nişan gelince hemen doğum olmuyor canım ve 9. Aydasın prematüre olmuyor yani bebek
prenseslerblogg Kleopatra- yok zaten giderim aksi bir durum olsa devam da etmedi sadece olmuş gün içinde kontrol ediyorum ama yok çok şükür ☺️
prenseslerblogg Elffgmzz anladım canım çok sağol zaten salı günü doktora gidicem mutlaka söylicem bakalım inşallah sağlıkla kavuşuruz yavrularımıza ☺️