symaaaaaaa benim de uygulamaya göre 18 gün kaldı. Salı çatı muayenesi ve normal muayenem olacak inş. Dünkü nst’de sancılarım çıktı ama çok da fazla değil dedi ebe. Kasılmalarım çok fazla oluyor özellikle akşamları.3-4 dk aralıklarla yaklaşık 50 sn sürüyor.Karnım sertleşiyor. Ara sıra nefes kesici şekilde sancı girip çıkıyor düzensiz. Bir de vajinamda sızlama var bikaç gündür.