Kizlar birşey sorcam sistemde göre kovitli görünüyorum ama genel olarak covitim bitti çünkü hastalandiktan dört beş gün sonra gittim test yaptım test çıktıktan iki gün sonra iyileştim yani kovit testini geç yaptığım için kovitin 6. Gününde görünüyorum karantinam yarın bitiyor bugünde randevum var hastaneye gitsem sıkıntı olur mu kolay kolay randevu bulamıyorum zaten iki aydır nerdeyse zor buldum