Ben kızımı plasenta yaşlanması yüzünden 39. Haftada doğurdum sezeryan ile .Bebeğin anne ile arasındaki bağ çürüyüp ayrılma ihtimali olduğu için doktorlar bu konuda alalım diyorlar ne anneyi ne de bebeği riske atmamak adına. İnşallah sizin içinde hayırlısı olur sağlıkla gelir bebişiniz